Onarım Politikaları
GARANTİ DIŞI ONARIM
Eğer drone'unuzdaki sorunlar garanti kapsamındaysa, aşağıdaki ücretleri ödemeniz gerekmektedir:
- Onarım merkezine ve onarım merkezinden gönderim
- Sabit hizmet ücreti
- Değiştirilen parçaların maliyetiGARANTİLİ ONARIM
Eğer drone'unuzdaki sorunlar garanti kapsamındaysa, garanti kapsamındaki onarımla ilgili tüm masraflar Şirketimiz tarafından karşılanacaktır.
Nasıl Çalışır?
01
Web sitesinden onarım hizmeti talep edin veya bize destek@jebi.com.tr adresinden e-posta gönderin.
02
Onarım Merkezimiz, sorunları aşağıdaki ayrıntılara göre tanımlar:
- Seri numarası
- Sipariş numarası
- Satın alma tarihi
- Sorunların tespiti
- Sorunların fotoğraf veya videosu
03
Ürün hasar tespiti tamamlanır. Onarım Merkezi onarım için maliyet tahmini sağlar.
04
Onaylarsınız. Drone'u size en yakın onarım merkezimize kargo ile gönderirsiniz.
05
Onarım Merkezi drone'u teslim alır ve onarımın tam maliyetini teyit eder.
06
Onaylarsınız. Onarım Merkezi drone'u onarır ve test eder. Onaylamazsanız, sadece kargo ücretini alırlar ve drone'u size geri gönderirler.
07
Onarım ve test tamamlanır. Onarım Merkezi size ödeme için bir fatura gönderir.
08
Ödeme alındı. Onarım Merkezi drone'u size geri gönderiyor.
Bir Yetkili Servis Bulun
Ankara
Telefon: 0312 221 21 51
Adres: Ostim OSB Mahallesi, 100. Yıl Bulvarı, Ostim Prestij İş Merkezi, D:55C/4,Yenimahalle/AnkaraEskişehir
Telefon: +90 533 073 18 26
Adres: Kırmızıtoprak Mahallesi, Porsuk Bulvarı, Nilay sokak, No: 11/B - 26020 Odunpazarı / EskişehirAntalya
Telefon: +90 532 642 89 64
Adres: Varlık Mahallesi, 100. Yıl Bulvarı, 174. sokak, No: 9B - 07050 Muratpaşa/AntalyaMersin
Telefon: 0531 304 39 14
Adres: Zeki Ayan Mah. 82045 Sok. Yaşam Akkur Sitesi. Anıt Kavşağı. Toroslar / MersinBakü/Azerbaycan
Telefon: +994 55 335 70 00
Adres: Bakü